nog zes weken - Reisverslag uit Koolwijk, Nederland van Theo en Johan Dijk - WaarBenJij.nu nog zes weken - Reisverslag uit Koolwijk, Nederland van Theo en Johan Dijk - WaarBenJij.nu

nog zes weken

Door: theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Johan

18 Maart 2006 | Nederland, Koolwijk

Vandaag over 6 weken vertrekken Johan en ik naar Santigo de Compostella. Zaterdag 29 april vertrekken wij vanaf de Kinderboerderij in Wamel, wij geven dan de sponsors en de mensen van de Kinderboerderij de kans ons uit te zwaaien. Op zondag 30 april vertrekken wij echt, dit doen wij vanonder de brug in Ravenstein. Heel bewust gekozen omdat hier Brabant en Gelderland verbonden zijn.
Het zou prettig zijn als dan familie en vrienden ons daar uitzwaaien, tijdelijk afscheid nemen en ons een goede reis toewensen voor deze pelgrimstocht. Om in de sfeer van het pelgrimeren te blijven heb ik met Pastoor Driever afgesproken dat hij tijdens de Mis op 29 april om 17.45 uur in de Kapel van de Koolwijk de zegen zal uitspreken over de reis en mijn fiets. Ook de eerste stempel in de Pelgrimspas zal door pastoor Driever in de Kapel van Koolwijk gegeven worden.
Als voorbereiding op deze tocht hebben wij besloten om op 14-15-16 april een driedaagse tocht met volledige bepakking (25 kg)te fietsen. De eerste dag naar Wüstwezel bij Antwerpen, waar wij kunnen overnachten bij vrienden, Robert en Lutgard. De tweede dag richting Maastricht en dan de derde dag naar huis. De komende weken is het flink aanpakken, trainen, kijken wat we allemaal mee moeten nemen etc.
Voor deze week wil ik het hierbij houden, volgende week meer over sponsoring en historie van Santiago de Compostella.

• 19 Maart 2006 - 21:29

Wim En Franka:

Nog 6 weken, het lijkt nog best ver weg, maar met nog zoveel dingen te regelen kom je misschien nog wel tijd tekort.
    Wij zijn er zeker bij om jullie uit te zwaaien op 30 april en wensen jullie veel succes bij de voorbereidingen en tijdens jullie proeftocht naar Antwerpen.

• 20 Maart 2006 - 09:56

Jose Bloemerie 88:

heel leuk idee om jullie zo straks te kunnen volgen .Ik zie je nog wel in de manege voor het vertrek, succes met de voorbereiding

• 20 Maart 2006 - 11:44

Ria Smits:

Rien van Nisterooy ging lopend met zijn hond vanuit Lith. Jullie gaan met de fiets maar het blijft een hele uitdaging, ik wens jullie heel veel sucses met de voorbereidingen.

• 20 Maart 2006 - 11:59

Joyce:

helemaal toppie zeg die site, leuk kadootje, hihi.
    we gaan alles straks bijhouden vanachter ons computertje terwijl jullie daar aan het zwoegen zijn.
    we zullen extra goed op je paardjes passen.
    joyce

• 21 Maart 2006 - 09:24

John En Ilse:

Nou een flinke tocht voor de boeg! Maar hebben er alle vertrouwen in dat het jullie gaat lukken!!
    John & Ilse

• 25 Maart 2006 - 16:56

Tonnie Van Hooff:

theo, heel leuk om jullie zo te kunnen volgen, heb de site bij de favorieten opgeslagen. je weet als je nog advies nodig hebt van een oude rot op fietsvakantiegebied waar je terecht kunt. succes met de voorbereidingen

• 26 Maart 2006 - 10:43

Gerda En Piet:

wij komen ook om jullie uit te zwaaien dat willen wij niet missen. veel succes en wij blijven jullie volgen,